środa, 7 kwietnia 2010
Trzy sposoby kontrolowania kosztów AdWords
Każdy z Was ma całkowitą kontrolę nad kosztami ponoszonymi w AdWords. Istnieje też wiele sposobów na dostosowanie ustawień budżetu, tak aby przynosił on Waszej firmie maksymalne korzyści.
Możecie na przykład zmienić stawkę kosztu kliknięcia najskuteczniejszego słowa kluczowego, aby poprawić pozycję reklamy na stronie z wynikami wyszukiwania. Ponadto w koncie są także dostępne proste w obsłudze, bezpłatne narzędzia ułatwiające podejmowanie najtrafniejszych decyzji dotyczących Waszego budżetu.
Przygotowaliśmy dla Was krótki filmik, który prezentuje trzy proste sposoby na lepsze wykorzystanie budżetu.
Czy ten filmik był przydatny? Chętnie poznamy Waszą opinię. Więcej informacji na temat kontrolowania kosztów AdWords możecie znaleźć w Centrum pomocy AdWords.
blog comments powered by Disqus
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)